Yaşar Üniversitesi | Akademik Özgeçmiş

Yrd.Doç.Dr. Emel Yarımoğlu

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü

Kısa Özgeçmiş

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü'nde Lisans eğitimini 2004 yılında tamamladıktan sonra, Dokuz Eylül Üniversitesi'nde Pazarlama Yüksek Lisansını ve İşletme Doktorasını sırasıyla 2006 ve 2011 yıllarında tamamlamıştır. Yaşar Üniversitesi İşletme Bölümü'nde 2004 yılında Araştırma Görevlisi olarak başladığı akademik görevine, 2007 yılında Pazarlama Programı Öğretim Görevlisi ve Pazarlama Programı Program Sorumlusu olarak devam etmiştir. 2011 yılında Doktor Öğretim Görevlisi ve Program Sorumlusu olarak Dış Ticaret Programı’na atanmıştır. 2012 yılında işletme Bölümü Pazarlama Anabilim Dalı’na Yardımcı Doçent olarak atanmıştır. Halen Yaşar Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü'nde öğretim üyesi olarak tam zamanlı çalışmaktadır. Ana çalışma konuları arasında müşteri memnuniyeti ve sadakati, CRM, hizmet pazarlaması, perakendecilik ve dijital pazarlama konuları bulunmaktadır.

  • Eposta emel.kursunluoglu@yasar.edu.tr  
  • Telefon 0232-570 9131  

Öğrenim Bilgisi

Doktora

İŞLETME (DR) / DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: Perakendecilikte müşteri hizmetleri yolu ile müşteri memnuniyeti ve sadakati yaratılması: İzmir ilinde bir araştırma (2011)
Tez Danışmanı: MUSTAFA TANYERİ
2006 - 2011

Yüksek Lisans

PAZARLAMA (YL) (TEZSİZ) (İÖ) / DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (YL) (TEZSİZ) (İÖ)/
Tez Adı: Tüketicilerin Süpermarket Seçme Tercihlerini Etkileyen Kriterlerin Belirlenmesine Yönelik İzmir İlinde Bir Araştırma (0)
Tez Danışmanı: SEMRA AYTUĞ
2004 - 2006

Lisans

İKTİSAT BÖLÜMÜ / DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSAT BÖLÜMÜ/İKTİSAT PR./
1999 - 2004

Akademik Ünvanlar

YARDIMCI DOÇENT

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
2012

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ
2011

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2007

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
2004

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yüksek Lisans Tezleri
Gözde Özdilek THE IMPACTS OF OUTSOURCING TO FIRM PERFORMANCE 2017
GÖZDE ÖZDİLEK THE IMPACTS OF OUTSOURCING TO A FIRM'S PERFORMANCE Yaşar Üniversitesi 2017
MEHMET ŞİMŞEK ARAÇ KİRALAMA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ Yaşar Üniversitesi 2017
YİĞİT SEBAHATTİN BOZKURT KUŞAK FARKLILIKLARINA GÖRE İNTERNETTEN SATIN ALMA VE TURİZM ALIŞKANLIKLARI Yaşar Üniversitesi 2017
TUĞRUL GÜNAY TURİZM İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMALARI: İZMİR İLİ ÖRNEĞİ Yaşar Üniversitesi 2017
FATİH MEHMET SANCAK Uluslararası Endüstriyel Pazarlarda Müşteri Memnuniyeti, Güven ve Sadakat İlişkileri: Dikkan Firması Örneği Yaşar Üniversitesi 2017
EMRE ÖZER Konaklama işletmelerinin internet sitelerinin içerik analizi yöntemi ile incelenmesi Yaşar Üniversitesi 2015
MEHMET KALKAN Dayanıklı tüketim sektöründe satış sonrası müşteri hizmetlerinin kalitesi: Vestel örneği Yaşar Üniversitesi 2015
Doktora Tezleri
AHMET ÖZKEN AB TEK PENCERE SİSTEMİNİN TÜRKİYE DIŞ TİCARETİNDE PAZARLAMA VE LOJİSTİK FAALİYETLERİNE ETKİLERİ Yaşar Üniversitesi 2015

Yayınlar

7.2 Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Demographic differences on service quality andperceived value in private online shopping clubs Journal of Strategic Marketing, 25(3), 240-257. SCOPUS 2017
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,Gur Erhan Entry Mode to Western Balkans An Implementation in Albania and Kosovo Markets Mustafa Kemal University Journal of Graduate School of Social Sciences, 13(33), 258-275. Ulakbim 2016
UĞUR SEÇİL,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Employees Perspectives on Corporate Social Responsibility A Focus Group Study in Izmir City Journal of Yasar University, 10(), 68-74. Ulakbim 2015
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,hacıoğlu fatma,GENÇTÜRK SELİN,Can Saygıner,Yasemin Kamalı A Qualitative Research on Municipalities Social Responsibility Practices in Izmir City Journal of Yasar University, 10(), 75-92. Ulakbim 2015
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL A Review of Service and E Service Quality Measurements Previous Literature and Extension Journal of Economic and Social Studies, 5(1), 169-200. ECONLITEBSCOProQuestINDEX COPERNICUSASOSCrossrefGoogle scholarCrossCheckCOPE - Committee on Publication EthicsUlrichsweb 2015
KURŞUNLUOĞL EMEL Shopping Centre Customer Service Creating Customer Satisfaction and Loyalty Marketing Intelligence & Planning, 32(4), 528-548. Scopus, Emerald Management Reviews,Autographics, Business Source, Cabell's, Collectanea Corporate, CPI Digest, Current Citations Express, Electronic Collections Online, EP Collection, Expanded Academic Index, Galileo, General Reference Center, Innov 2014
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL A Review on Dimensions of Service Quality Models Journal of Marketing Management, 2(2), 79-93. CrossRefCabell'sUlrich'sGriffith Research OnlineGoogle ScholarEducation.eduInformaticsUniverse Digital LibraryStandard Periodical DirectoryGaleOpen J-GateEBSCOJournal SeekDRJIProQuestBASEInfoBase IndexOCLCIBSSAcademic Journal DatabasesScientific Inde 2014
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Turkish Retail Industry and the Relations with Albania European Scientific Journal, 1(), 114-124. Google ScholarOpen J gateIndex CopernicusGale's Academic DatabasesProQuestUlrich'sEBSCOElectronic Journals LibraryScirusChinese National LibraryWest European LibrarianThe University of North Carolina at Chapel Hill University LibraryJournalSeekAcadem 2014
KURŞUNLUOĞL EMEL Customer Service Effects on Customer Satisfaction and Customer Loyalty A Field Research in Shopping Centers in Izmir City Turkey International Journal of Business and Social Science, 2(17), 52-59. Cabell,Ulrich, Doaj, Ebsco Host, Journal Seek, Index Copernicus, Proquest, Gale, The Australian Research Council (ARC), Massman 2011
7.3 Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında (Proceedings) Basılan Bildiriler
YAŞA ÖZELTÜRKAY EDA,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL HOW HOTELS USE SOCIAL MEDIA: A FACEBOOK EXAMPLE FOR GREEN KEY AWARDED HOTELS 3rd International Annual Conference On Business Research and Management Practices in the Global Environment 2017
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,Satana Aylin Banu Students Insights Regarding Sales Promotion Tools A Preliminary Study in the Fast Food Industry American Society of Business and Behavioral Sciences 23rd Annual Conference 2016
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL The Links among Quality Service Recovery Value Loyalty on the Internet 4th International Conference on Strategic Innovative Marketing, Springer Proceedings in Business and Economics 2015
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Turkish College Students e Service Quality and Perceived Value Assessments 6th International Research Meeting in Business and Management 2015
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,Gur Erhan Entry Modes to International Markets A Pilot Study on Turkey and Balkan Markets International Congress on Turkey and the Balkans 2015
UĞUR SEÇİL,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Turkish practitioners perceptions of corporate social responsibility The International Conference on Social Responsibility Education and Practices 2014
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,fatma hacıoğlu,GENÇTÜRK SELİN,saygıner can,yasemin kamalı Social responsibility practices of municipalities The International Conference on Social Responsibility Education and Practices 2014
KURŞUNLUOĞLU EMEL The Model for Improving Customer Satisfaction and Customer Loyalty for Cargo Firms IX. International Logistics & Supply Chain Congress: International Retail Logistics in the Value Era 2011
KURŞUNLUOĞLU EMEL The Criteria that Influence Consumers Supermarket Choices The Fourth International Conference on Business, Management and Economics 2008
Duygu Turker, Bora Onvural, Emel Kursunluoglu, Cengiz Pinar Entrepreneurial Propensity A Field Study on the Turkish University Students The First International Conference on Business, Management and Economics 2005
7.4 Yazılan Uluslararası Kitaplar ve Kitapta Bölümler
İĞNECİ METEHAN,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL The Asian Sports Market Should It Be Revisited By Turkish Football Clubs IGI Global 2015
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Marketing in the Cyber Era Strategies and Emerging Trends IGI Global 2014
Ghorbani Ali,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Marketing in the Cyber Era Strategies and Emerging Trends IGI Global 2014
7.5 Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,YAŞA ÖZELTÜRKAY EDA ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ GÖRÜŞLERİNİN AIDMSAS ETKİLERHİYERARŞİSİ MODELİ İLE İNCELENMESİ:ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10(20), 135-153. ASI, ASOS, CiteFactor 2017
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,ERSÖNMEZ Nihan İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN İŞ TATMİNİ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ DOĞRUDAN ETKİSİ BİR KAMU BANKASI ÖRNEĞİ Doğuş Üniversitesi Dergisi, 18(1), 0-0. ULAKBİM 2017
Kalkan Mehmet,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 12(30), 0-0. ULAKBİM 2016
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Perakendecilikte İnovatif Uygulamalar Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(22), 242-254. SOBİAD, Index Copernicus, SiteFactor, Asos.... 2016
Paker Neslihan,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Özel İlkokulların İnternet Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(2), 269-284. ebsco 2015
KURŞUNLUOĞL EMEL Mağazalı Perakendeciler ve Müşteri Servisleri Journal of Yasar University, 4(14), 2173-2184. Doaj, EbscoHost, Ulrichs, OhioLink, WorldCat 2009
7.6 Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,YAŞA ÖZELTÜRKAY EDA Çevrimiçi Tüketici Görüşlerinin Etkiler Hiyerarşisi ile İncelenmesi DAISAMS Modeli Önerisi 21. Pazarlama Kongresi 2016
Özer Emre,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Ege Bölgesi nde Bulunan Otellerin İnternet sitelerinde Yer Alan Değişkenlerin İncelenmesi 1. Bölgesel Turizm Kongresi 2016
7.7 Diğer Yayınlar
Makaleler
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL Perakendecilikte İnovasyon Pi: Pazarlama ve iletişim Kültürü Dergisi, (), 0-0. 2014
Diğerleri
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology Detay 2017
KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology Detay 2017
YAŞA ÖZELTÜRKAY EDA,KURŞUNLUOĞLU YARIMOĞLU EMEL,BARUÖNÜ LATİF FATMA ÖZGE Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi Beta 2016
KURŞUNLUOĞL EMEL Uluslararası İşletmecilik Temel Kavramlar Nobel Yayıncılık 2013
KURŞUNLUOĞL EMEL Uluslararası İşletmecilik Temel Kavramlar Nobel Yayıncılık 2013
KURŞUNLUOĞL EMEL Lojistikte Güncel Konular Kavramlar ve Uygulamalar Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Yayınları 2012

9. İdari Görevler

Program Başkanı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2011 - 2012

Program Başkanı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2007 - 2011

10. Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler

American Marketing Association

2010 -

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

2012 -

12. Son İki Yılda Verilen Lisans ve Lisansüstü Düzeydeki Dersler

Marketing I (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Pazarlama Yönetimi (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Uluslararası Perakende Yönetimi (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Ürün ve Marka Yönetimi (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Marketing II (2016-2017)

Haftalık Saati : 6

International Marketing (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Current Issues in Business (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

İletişim

Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol
Bornova / İZMİR