Yaşar University | Curriculum Vitae

Research Assistant Asuman Özer

Faculty of Communication / Dept. of Public Relations and Advert.

  • Email  
  • Phone 0232-570 8472  

Education

Phd

REKLAMCILIK BÖLÜMÜ / EGE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
2019 - -

Master

İLETİŞİM (YL) (TEZLİ) / YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İLETİŞİM (YL) (TEZLİ)/
Thesis Name: Reklamlarda erkeklere yönelik simgesel şiddet: Banka reklamları üzerine bir analiz (2019)
Thesis Advisor: EBRU GÖKALİLER
2017 - 2019

Bachelor

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ / YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)/
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
2013 - 2017

Academic Titles

Research Assistant

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2020 -

Publications

7.2 Published or accepted to be published in International journals covered by other indexes
ULUÇAY DİLEK MELİKE, ONAT FERAH, ÖZER ASUMAN Changing Attitudes Towards Water Consumption: Influencer Communication on Instagram E-WAter: The Electronic Water Journal, (), 0-0. ESCI (Emerging Sources Citation Index) 2023
ALİKILIÇ ÖZLEM, ÖZER ASUMAN The Use of Celebrity Influence Model in Pandemic Communication: Examining Micro-Celebrities’ Instagram Accounts Ankara Üniversitesi İLEF Dergisi, (1), 149-178. Emerging SCI 2021 2021
ÖZER ASUMAN, YILDIRAN ÖNK ÜRÜN Suskunluk Sarmalı Kuramı Çerçevesinde Türk Basını: Cem Karaca’nın Vatandaşlıktan Çıkarılışı ve Dönüşü Haberleri Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, (38), 416-438. ESCI 2021
ÖZER ASUMAN, YILDIRAN ÖNK ÜRÜN Suskunluk Sarmalı Kuramı Çerçevesinde Türk Basını: Cem Karaca’nın Vatandaşlıktan Çıkarılışı ve Dönüşü Haberleri Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, (38), 1-23. Emerging Sources Citation Index (ESCI) 2021
ALİKILIÇ ÖZLEM,ÖZER ASUMAN,ALİKILIÇ İNANÇ Dijital Romantizm: Y Kuşağının Romantik İlişkilerinde Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Araştırma Erciyes İletişim Dergisi, (1), 57-80. TR DİZİN 2019
7.3 Published in CPCI-S or CPCI-SSH indexed conference proceedings International
ALİKILIÇ ÖZLEM,ÖZER ASUMAN Ünlü Etkisi Kullanımı Çerçevesinde Pandemi İletişimi: Instagram Mikro Ünlüleri Üzerine Bir İnceleme 2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu 2020
ONAT FERAH,ÖZER ASUMAN Kurumsal İtibar ve Yeni Aklama Etiketleri: Twitter Üzerine Bir İnceleme 2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu 2020
GÖKALİLER EBRU,ÖZER ASUMAN Baba 2.0: Dijital Dönüşüm ile Değişen Baba Rolü Üzerine Bir Araştırma ULUSLARARASI DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM SEMPOZYUMU 2018
ÖZER ASUMAN,ALİKILIÇ ÖZLEM,alikılıç inanç Dijital Romantizm: Y kuşağının Romantik İlişkilerinde Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Araştırma Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu 2018
ONAT FERAH, ÖZER ASUMAN KURUMSAL İTİBAR VE YENİ AKLAMA ETİKETLERİ: TWITTER ÜZERİNE BİR İNCELEME COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE 2020
ALİKILIÇ ÖZLEM,ALİKILIÇ İNANÇ,ÖZER ASUMAN Dijital Romantizm: Y Kuşağının Romantik İlişkilerinde Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Araştırma Erciyes İletişim Dergisi Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu Özel Sayısı 2019
7.5 Published or Accepted to be Published in National Journals
ÖZER ASUMAN,GÖKALİLER EBRU Baba 2.0: Dijital Dönüşüm ile Değişen Baba Rolü Üzerine Bir Araştırma İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (48), 388-403. TR DİZİN 2019
7.6 Published Conference Proceedings National
ONAT FERAH, ÖZER ASUMAN Yerel Yönetimlerin Vatandaşlara Yönelik Su Tüketimini Azaltmak Amaçlı İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi (Sözlü Sunum) 6. ALÂEDDİN ASNA MESLEKİ GELİŞİM SEMPOZYUMU 2022
7.7 Other Publications
Others
ONAT FERAH, ÖZER ASUMAN Hakikat Ötesi Çağda İletişim Chapter:Etiket Aktivizmi ve Yeni Aklama Etiketleri: Twitter Örnekleri Üzerine Bir İnceleme Chapter Beykent Üniversitesi 2022
GÖKALİLER EBRU, ÖZER ASUMAN Covid-19 Pandemisinde İletişim Chapter:Covid-19 Pandemi Dönemi Ekseninde Reklamlara Genel Bir Bakış Chapter Akademisyen Yayınevi 2021
GÖKALİLER EBRU, ÖZER ASUMAN Covid-19 Pandemisinde İletişim Chapter:Covid-19 Pandemi Dönemi Ekseninde Reklamlara Genel Bir Bakış Chapter Akademisyen Kitabevi 2021
GÖKALİLER EBRU,ÖZER ASUMAN İnsan Bilimleri Araştırmaları Chapter:Kitap Bölümü:Reklam Perspektifinden Simgesel Şiddete bakış: Reklamlarda Simgesel Şiddet Kullanımı Üzerine Bir Araştırma Chapter Dora Basım 2018
Non-academic Experience
Dev Ajans Proje Sorumlusu 2019 2019

Administrative Duties

Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı Organizasyon ve Sosyal Medya Sorumlusu YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2021 -

Organizasyon Sorumlusu - Advertising Workshop Reklam YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

Organizasyon Sorumlusu - PR TALKS YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

Ders ve Program Sorumlusu YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

İLETİŞİM FAKÜLTESİ VE HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ SOSYAL MEDYA SORUMLUSU YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

Komisyon Üyeliği- Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler ve Kurumsal Kimlik Komisyonu YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

Engelli Birim Sorumlusu YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2020 -

Contact

Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol
Bornova / İZMİR