Yaşar Üniversitesi | Akademik Özgeçmiş

Prof.Dr. Ebru Gökaliler

İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

Kısa Özgeçmiş

Ebru Gökaliler, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümünde Lisans eğitimini tamamladıktan sonra, Ege Üniversitesi Reklamcılık Bölümünde Yüksek Lisans ve Halkla İlişkiler ABD’da Doktora eğitimlerini tamamlamıştır. Lisans mezuniyetinden sonra 2007 yılına kadar reklam ajansında reklam yazarı olarak görev almıştır. Yaşar Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak başladığı akademik görevi, Yrd. Doç. ve Doçent kadrosuna atanmasıyla devam etmiştir. 2022 yılında Yaşar Üniversitesi’nde Profesörlüğe atanmıştır. Yaşar Üniversitesi’nde İletişim Fakültesi Dekan Vekili, Dekan Yardımcısı ve Sosyal Bilimler Enstitü Müdür Yardımcısı idari görevlerini yürütmüştür. Halen Yaşar Üniversitesi’nde Profesör olarak tam zamanlı görev yapmaktadır. Alanında yayınlanmış ulusal ve uluslararası bildiri, makale ve kitap bölümleri olan Gökaliler’in akademik çalışmaları arasında reklam, marka iletişimi, sosyal medya reklamcılığı konuları yer almaktadır. Gökaliler, iyi derecede İngilizce ve Fransızca bilmektedir.

  • Eposta  
  • Telefon 0232-570 8428  

Öğrenim Bilgisi

Doktora

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR) / EGE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/
Tez Adı: İnternet reklamcılığında yeni bir mecra: Arama motoru reklamcılığı (2010)
Tez Danışmanı: IŞIL AKTUĞLU
2006 - 2010

Yüksek Lisans

REKLAMCILIK (YL) (TEZLİ) / EGE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/REKLAMCILIK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Yeni ürün geliştirme sürecinde markalaşma çalışmaları ve reklamın etkisi "Pınar Hindi'nin markalaşma çalışmalarının incelenmesi" (2005)
Tez Danışmanı: IŞIL AKTUĞLU
2002 - 2005

Lisans

RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ / EGE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA PR./
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
1996 - 2000

Akademik Unvanlar

PROFESÖR

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2022 -

DOÇENT

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2017 - 2022

YARDIMCI DOÇENT

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2010 - 2017

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2007 - 2010

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yüksek Lisans Tezleri
MİNE TANERİ Örgütsel bağlılık ile doğrusal ilişkinin sanayiye yansımaları: Ağır sanayi sektöründeki firmalar üzerine bir araştırma Yaşar Üniversitesi 2022
EZGİ ÖZDÖL Covid-19 pandemi sürecinde tüketicilerin e-ticaret sitelerinden satın alma niyeti: E-ticaret kullanıcıları üzerine bir araştırma Yaşar Üniversitesi 2022
SEDA YILMAZ Personalized advertising: A research on the relationship between personality type and personalized advertising Yaşar Üniversitesi 2021
ASLI AKAR Feminist ögelerin (femvertising) reklamlara yansıması: Geleneksel medya ve sosyal medya reklamları üzerine bir analiz Yaşar Üniversitesi 2021
GÖKHAN GÜLER Serbest zaman pazarlaması perspektifinden espor Yaşar Üniversitesi 2019
ASUMAN ÖZER Reklamlarda erkeklere yönelik simgesel şiddet: Banka reklamları üzerine bir analiz Yaşar Üniversitesi 2019
BUSE ÖZKAN Sosyal kimlik kuramı çerçevesinden moda ürünlerindeki taklit kullanım alışkanlıkları Yaşar Üniversitesi 2019
EKREM BEKTEŞ Dikizleme kültürü perspektifinden sanal dedikodu Yaşar Üniversitesi 2018
İPEK HEPEKİZ BAYOL Sosyal medya temelinde kişisel markalaşmanın yeri Yaşar Üniversitesi 2018
Uğur Şahin Günümüzde Televizyon Reklamlarında Çocukların Kullanımı Ve Yasal Mevzuata Uygunluğu - Bitirme Projesi YAŞAR ÜNİVERSİTESİ 2018
TUĞÇE SAK Global markaların yerelleşme stratejileri: Glokal strateji perspektifinden reklam afişleri üzerine bir araştırma Yaşar Üniversitesi 2018
YONCA KILIÇ Reklamlarda kullanılan güzellik kavramının yeniden tanımlanması: Güzellik temsilleri üzerine göstergebilimsel analiz Yaşar Üniversitesi 2018
HANDE MÜGE YILANCIOĞLU Sosyal medyada tüketici ile bağ kurma sürecinin marka sadakatine etkisi Yaşar Üniversitesi 2017
TUĞHAN KÖSEOĞLU Marka imajı yaratma sürecinde reklam ve marka ilişkisi: Otomotiv sektöründen bir uygulama Yaşar Üniversitesi 2017
CANSU ÇAM Reklamlarda kullanılan çevreci iddialar: Yeşil tüketici tutumlarına etkisi üzerine bir araştırma Yaşar Üniversitesi 2017
FULYA ESKİCİOĞLU Popüler kültür ögelerinin sosyal medyada yansıması: Gündem belirleme kuramı çerçevesinde içerik analizi Yaşar Üniversitesi 2017
TUBA KULAPA The role of experiential marketing in consumer engagement of brands: A research on a furniture and home decoration retailer Yaşar Üniversitesi 2016
ÜLKÜ ZEYREK İşletmeden tüketiciye yönelik e-ticaret siteleri internet reklamlarının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi Yaşar Üniversitesi 2015
QARIBU YAHAYA NASIDI The effect of Facebook advertising on Nigerian students' purchasing behavior Yaşar Üniversitesi 2014
Doktora Tezleri
GİZEM AKYILDIZ Sosyal medya fenomenlerinin lüks moda ürünü içeren paylaşımlarına ilişkin takipçilerin tutumlarının değerlendirilmesi: Türkiye'de ve Almanya'da yaşayan Türk tüketicilerin karşılaştırması Yaşar Üniversitesi 2023
ZEYNEP ARSLAN Sürdürülebilirlik ve kurumsal marka entegrasyonunda sürdürülebilir kurumsal marka kavramı ve yansımaları Yaşar Üniversitesi 2017

Yayınlar

7.1 Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI-E & SSCI & AHCI)
İNANÇ AYDA,GÖKALİLER EBRU,GÜLAY HALİL GÖKER Do bumper ads bump consumers?: An empirical research on YouTube video viewers El profesional de la información, 29(1), 1-13. (SSCI) 2020
7.2 Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GÖKALİLER EBRU, SAATCIOĞLU EZGİ Sosyal Medya Etkileyici̇leri Tarafından Üretilen Lüks Marka İçeriklerinin Parasosyal Etkileşim Kuramı Bağlamında İncelenmesi Intermedia International e-Journal, 9(17), 137-153. TR DİZİN 2022
GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ ÖZLEM, ALİKILIÇ İNANÇ Trust and Media: Reflection of the Big Five Factor Personality Traits on COVID-19 Pandemic Communication Turkish Review of Communication Studies, 1(40), 64-81. E-SCI 2022
GÖKALİLER EBRU,Saatçıoğlu Ezgi Sosyal Büyük Veri Ekseninde Kişisel Gizlilik Sorunsalı: Türkiye’de Eğitimli ve Kentli Sosyal ağ Kullanıcılarının Gizlilik Sorunlarına Yaklaşımları Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 1(58), 133-167. ESCI, Ulakbim TR 2020
Arslan Zeynep,GÖKALİLER EBRU,Arslan Şerafettin Sürdürülebilir Kurumsal Marka Kavramı Üzerine Bir Literatür Çalışması Business and Economics Research Journal, 11(1), 247-259. TR DİZİN 2020
YILDIRAN ÖNK ÜRÜN,GÖKALİLER EBRU Yerli Dizilerde Geçiş Ritüelleri: Kına Gecesi Örneği Uluslararasi Kibris Universitesi Fen-Edebiyat Fakultesi, 26(103), 671-689. SCOPUS 2020
GÖKALİLER EBRU,Saatcıoğlu Ezgi Dijital Aktivizmde Ünlüler: Ahbap Platformu Üzerine Bir Değerlendirme Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 0(56), 87-117. ESCI, Ulakbim 2019
GÖKALİLER EBRU,SABUNCUOĞLU AYDA The Effects of Social Media Usage on Brand Resonance during and After the Gezi Park Protests in Turkey Online Journal of Communication and Media Technologies, 6(2), 131-151. Scopus, E-SCI 2016
GÖKALİLER EBRU,ARSLAN ZEYNEP Geçmişle Bağ Kuran Bir Pazarlama Yaklaşımı Retro Pazarlama Perspektifinden Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma Global Media Journal - Turkish Edition, 6(11), 240-262. EBSCOhost Research Databases, DOAJ, Directory of Open Access Journals, IBSS / ProQuest, Index Copernicus International, Ulrich's Periodicals Directory, ASOS Index, Open J-Gate, IAMCR 2015
SABUNCUOĞLU AYDA,GÖKALİLER EBRU A More Effective Way To Advertise The Distance Education Programmes Mobile Marketing Approach Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 12(2), 91-101. ESCI, SCOPUS 2011
7.3 Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler
GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ ÖZLEM Türkiye’de Covid-19 Aşı Tereddüdü ve Aşı Karşıtlığı Üzerine Kamuoyu Araştırması: İletişim Ekseninde Bir Değerlendirme 3rd Coomunication in The Digital Age Symposium 2022 (CIDA) 2022
ALİKILIÇ ÖZLEM, GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ İNANÇ COVID-19 Communication in Turkey in the Context of Government, Public and Pandemic: Exploring Public’s Information - Seeking Behavior EUPRERA 2021 Congress 2021
GÖKALİLER EBRU,ALİKILIÇ ÖZLEM,ALİKILIÇ İNANÇ Mültecilere Yönelik Nefret Söylemi: Toplumsal Olaylar Üzerinde Mültecilere Yönelik Nefret Söyleminin İncelenmesi The 2nd Communication in theDigital Age Symposium 2020
GÖKALİLER EBRU,Özer Asuman Baba 2.0: Dijital Dönüşüm ile Değişen Baba Rolü Üzerine Bir Araştırma ULUSLARARASI DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM SEMPOZYUMU 2018
GÖKALİLER EBRU,Özer Asuman REKLAM PERSPEKTİFİNDEN SİMGESEL ŞİDDETE BAKIŞ: REK-LAMLARDA SİMGESEL ŞIDDET KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA IARSP 2018 II. International Social Sciences and Humanities Berlin Conference 2018
SABUNCUOĞLU AYDA,GÖKALİLER EBRU Food Porn Advertising As A New Advertising Approach A Research On The Food Porn Advertising Among Unıversity Students Points Of Views In Izmir Turkey 12th International Symposium Communication in the Millenium 2014
GÖKALİLER EBRU,ALİKILIÇ ÖZLEM Kadın Girişimcilere Ait İşletmelerin Marka Yaratım Ve İletişim Süreçlerinde Sosyal Medyanın Yeri 1. Uluslararası Yeni Medya ve Kadın Sempozyumu 2014
GÖKALİLER EBRU Sosyal Medya Okuryazarlığı Nevşehir Valiliği Nevşehir Emniyet Müdürlüğü Sosyal Medya Araçlarının Ergenler Üzerindeki Etkisi Çalıştayı 2013
Karpat Aktuğlu Işıl, Sabuncuoğlu Ayda, Gökaliler Ebru Mutluluk Pazarlaması Kapsamında Türkiye deki Çikolata Reklamlarında Mutluluk Kavramının Kullanımı 1. International Marketing Communication Symposium, İzmir, Turkey. 2009
AKTUĞLU KARPAT Işıl, GÖKALİLER Ebru, SABUNCUOĞLU Ayda Duygusal Zeka Temelinde Bireylerin Aşkla Bağlandıkları Markaların Lovemark Yaratımında Rol Oynayan Reklam Çekicilikleri 2. International Emotional Intelligence Symposium, İzmir 2008
GÖKALİLER Ebru, SABUNCUOĞLU Ayda Search Engine Advertising and Google Adwords A Research on the Search Engine Advertising Awareness in Universities of Izmir Turkey 6th International Symposium Communication in the Millenium, 2008
7.4 Yazılan Uluslararası Kitaplar ve Kitapta Bölümler
ALİKILIÇ ÖZLEM, GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ İNANÇ Hate Speech On Social Media: A Global Approach Kitap Bölümü:Syrian Refugees in the Shade of the ‘Anti-Syrians’ Discourse: Exploring Discriminatory Discursive Strategies on Twitter Sayfa (95-120) Kitap Bölümü LabCom Books & EdiPUCE 2023
ALİKILIÇ ÖZLEM, GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ İNANÇ Strategic Communication in a Global Crisis, National and International Responses to the COVID-19 Pandemic Kitap Bölümü:COVID-19 communication in Turkey exploring the public’s information seeking behaviour Sayfa (303-319) Kitap Bölümü Routledge 2022
GÖKALİLER Ebru, SABUNCUOĞLU Ayda Marketing Online Education Programs Frameworks For Promotion and Communication Kitap Bölümü:Brand Management Process For The Online Education Programmes Sayfa (56-74) Kitap Bölümü Information Science Reference, IGI Global. 2011
SABUNCUOĞLU. Ayda, GÖKALİLER. Ebru The Challenges For Marketing Distance Education Environment An Integrated Approach Kitap Bölümü:“Advertising the Distance Education Programs: Campaign Processes of the Distance Education Programs Sayfa (207-277) Kitap Bölümü Anadolu University 2009
7.5 Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GÖKALİLER EBRU, Saatcıoğlu Ezgi Cumhuriyet’ten Günümüze Reklamlarda Kadın İmgesi İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (64), 77-99. TR DİZİN 2023
ALİKILIÇ ÖZLEM, GÖKALİLER EBRU Covid-19 Pandemisinin Durumsal Kriz İletişim Teorisi Kapsamında Değerlendirilmesi İNİF E- Dergi, 7(1), 191-212. TR DİZİN 2022
ALİKILIÇ ÖZLEM, GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ İNANÇ Nefret Söylemi Üzerinden Ötekileştirme: Twitter’da Mültecilere Yönelik Nefret Tipolojisi Analizi Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, (36), 501-520. TR DİZİN 2021
GÖKALİLER EBRU,Özer Asuman Baba 2.0: Dijital Dönüşüm ile Değişen Baba Rolü Üzerine BirAraştırma İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (48), 388-403. TR DİZİN 2019
GÖKALİLER EBRU,Saatcıoğlu Ezgi Markalara Yönelik Sanal Dedikodu ve Marka Beğenilirliği İlişkisi Üzerine Bir Araştırma Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 31(), 171-194. TR DİZİN 2019
Hepekiz İpek,GÖKALİLER EBRU Sosyal Medya Aracılığıyla YaratılanKişisel Markalar ve Benlik Sunumu Erciyes İletişim Dergisi, 6(1), 761-781. TR DİZİN 2019
GÖKALİLER EBRU Şehirlerin Markalaşması Sürecinde Marka Konumlandırmasının Rolü: Seferihisar Cittaslow Üzerine Bir İnceleme Erciyes İletişim Dergisi “akademia”, 5(1), 326-342. TR DİZİN 2017
GÖKALİLER EBRU,SAATCIOĞLU EZGİ Reklamlar Aracılığıyla Betimlenen Tüketim Ritüelleri ve Marka Sadakati İlişkisi Akdeniz İletişim Dergisi, 2(26), 24-46. TR DİZİN 2016
GÖKALİLER EBRU,SAATCIOĞLU EZGİ Reklamlarda Emoji Kullanımı: Emoji İçerikli Reklamlara Yönelik Tüketicilerin Tutumlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 19(2), 63-92. TR DİZİN 2016
GÖKALİLER EBRU,ALİKILIÇ ÖZLEM Kadın Girişimcilere Ait İşletmelerin Marka Yaratım ve İletişim Süreçlerinde Sosyal Medyanın Yeri Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(21), 117-138. Eğitim Bilimleri İndeksi, Araştırmax, ASOS Indeks, Türk Eğitim İndeksi 2015
GÖKALİLER EBRU, SABUNCUOĞLU AYDA, GÜLAY GÖKER Bir Statü Tüketimi Göstergesi Olarak Iphone Markalı Akıllı Telefon Algısı Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma Journal of Selçuk Communication, 7(1), 36-48. Tübitak, Ulakbim, Sosyal Bilimler 2011
GÖKALİLER EBRU,SABUNCUOĞLU AYDA Bilgi İletişim Teknolojileri ile Reklam Ajanslarının Değişen Yüzü İnteraktif Ajanslar Avenue A Razorfish İnteraktif Ajans Örneği Journal of Yaşar University, 3(10), 1313-1330. Ulakbim, EBSCO, Proquest-Ulrich-CSA, DOAJ, Ohiolink, WORLDCAT 2008
7.6 Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler
GÖKALİLER EBRU Marka şehir yaratımında konumlandırmanın önemi Seferihisar Cittaslow Örneği () Marka Şehir Sempozyumu 2014
AKINCI VURAL BERİL, GÖKALİLER EBRU Bilgi İletişim Teknolojilerinde Markalaşma Süreci Markalaşma Sürecinde Turkcell in Web Kullanımı () Marka, Kalite ve Teknoloji Yönetimi Sempozyumu, Gaziantep Markatek Konferansı, Gaziantep 2007
GÖKALİLER EBRU, Saatcıoğlu Ezgi Sosyal Temsil Kuramı Ekseninde Cumhuriyetin 100. Yılı Temalı Kurumsal Reklamlar (Sözlü Sunum) Galatasaray Üniversitesi Stratejik İletişim Yönetimi (GSÜStrat) Konferansı 2023
7.7 Diğer Yayınlar
Makaleler
SABUNCUOĞLU Ayda, GÖKALİLER Ebru Medya Yakınsaması Yeni Televizyonculuk ve Yeni Reklam Anlayışı Advertainment Pİ – Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, (32), 40-42. 2010
Diğerleri
GÖKALİLER EBRU, ÖZER ASUMAN Covid-19 Pandemisinde İletişim Kitap Bölümü:Covid-19 Pandemi Dönemi Ekseninde Reklamlara Genel Bir Bakış Kitap Bölümü Akademisyen Yayınevi 2021
GÖKALİLER EBRU, ALİKILIÇ ÖZLEM COVID-19 Pandemi Günlerinde İletişim Kitap Bölümü:Pandemi Krizinde Kamuoyunun Bilgi Arama ve Bilgiyi Değerlendirmesinde Hükümet İletişiminin Önemi: İletişim Uzmanları Üzerine Nitel Bir Araştırma Kitap Bölümü Akademisyen Yayınevi 2021
GÖKALİLER EBRU,Özer Asuman İnsan Bilimleri Araştırmaları Kitap Bölümü:Reklam Perspektifinden Simgesel Şiddete bakış: Reklamlarda Simgesel Şiddet Kullanımı Üzerine Bir Araştırma Kitap Bölümü Dora Basım 2018
GÖKALİLER EBRU International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology Kitap Bölümü:Digital Service Marketing Kitap Bölümü Detay Yayınevi 2017
GÖKALİLER EBRU İletişimde Post Yazılar Kitap Bölümü:Dijitalleşen Dünyada Değişen Şiddet Olgusu: Sanal Şiddet Kitap Bölümü L-T Literatürk Yayınları 2016
GÖKALİLER EBRU İletişim Çalışmaları 2015 Kitap Bölümü:Dijital Çağda Değişen Pazarlama iletişim Yaklaşımları: Gerçek Zamanlı Pazarlama Kitap Bölümü Sakarya Üniversitesi Yayınları 2015
GÖKALİLER EBRU Türkiye de Spor ve Medya Kitap Bölümü:Spor Endüstrisinde Spor Tüketimi ve Marka İlişkisi Kitap Bölümü Köprü Yayınları 2014
GÖKALİLER EBRU Uluslararası İşletmecilik Temel Kavramlar Kitap Bölümü:Çekme Stratejisi (Pull Marketing) Kitap Bölümü Nobel Akademik Yayıncılık. 2013
Ebru GÖKALİLER, Funda YALIM Medya Analizleri Kitap Bölümü:Medya ve Cinsellik Kitap Bölümü Nobel Yayınları 2008
Üniversite Dışı Deneyim
Dominant İletişim ve Tanıtım Reklam Yazarı 2001 2007

Projeler

Covid-19 Pandemisinde Türkiye’de Aşı Karşıtlığına Dair Kamuoyu Araştırması

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Covid-19 Communication Management in Turkey: Exploring The Effect ofInformation-Seeking Behavior and Message Reception in Public’s Evaluation

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Yaşar Üniversitesi Marka Farkındalığı ve Marka Etkileşimi Araştırması

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Süt Ve Süt Ürünlerine Yönelik Tüketici Algısı Medyada Yanlış Enformasyonun Etkileri

TÜBİTAK PROJESİ

İdari Görevler

Anabilim Dalı Başkanı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2023 -

Komisyon Üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2016 -

Dekan Yardımcısı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2016 - 2021

Enstitü Müdür Yardımcısı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2013 - 2015

Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2013 - 2015

Yönetim Kurulu Üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2013 - 2015

Komisyon Üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2013 - 2015

Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2010 - 2012

Yönetim Kurulu Üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2010 - 2012

Enstitü Müdür Yardımcısı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2010 - 2012

Komisyon Üyeliği YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2010 - 2012

Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler

European Public Relations Education and Research Association

2010 -

European Communication Research and Education Association

2020 -

Ödüller

Eğitimde Başarı Ödülü

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / TÜRKİYE
2023

Eğitimde Başarı Ödülü

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / TÜRKİYE
2022

BHİD - Kaldere ile Yeniden Özgür projesi ile Üni-PR İletişim Fakülteleri Kategorisinde Jüri Özel Ödülü Öğrenci Danışmanlığı

Bursa Halkla İlişkiler Derneği / TÜRKİYE
2021

Başarılı Araştırmacı Ödülü

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / TÜRKİYE
2020

Başarılı Araştırmacı Ödülü

/ TÜRKİYE
2015

Son Dört Yılda Verilen Lisans ve Lisansüstü Düzeydeki Dersler

Special Topics in Advertising (2022-2023)

Haftalık Saati : 3

Brand Communication (2022-2023)

Haftalık Saati : 3

Advertising Campiagn (2022-2023)

Haftalık Saati : 10

Tez (2022-2023)

Haftalık Saati : 1

Tez (2021-2022)

Haftalık Saati : 1

Tez (2021-2022)

Haftalık Saati : 1

Special Topics in Advertising (2021-2022)

Haftalık Saati : 3

Advertising Campaign (2021-2022)

Haftalık Saati : 10

Advertising Campaign (2020-2021)

Haftalık Saati : 10

Brand Communication (2020-2021)

Haftalık Saati : 3

Special Topics in Advertising (2020-2021)

Haftalık Saati : 3

Tez (2020-2021)

Haftalık Saati : 1

Tez (2020-2021)

Haftalık Saati : 1

Tez (2020-2021)

Haftalık Saati : 1

İletişim

Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol
Bornova / İZMİR