Yaşar University | Curriculum Vitae

Lecturer (PhD) Cudi Kaan Okmeydan

Vocational School / Public Relations Prog.

Short CV

He received BSc degree in Public Relations & Advertising at Yaşar University; completed the MBA program in the major field of Communication at Yaşar University. After completing his MBA program he earned PhD degree in the major field of Public Relations & Publicity at Ege University. He started his academic career at Yaşar University and he is currently working as a full-time academician at the Public Relations and Publicity Program within the Vocational School, and Faculty of Communication, Public Relations and Advertising Department at Yaşar University. His main research interests fall in the areas of public relations, political communication, corporate communication, CRM and Social Media.

  • Email  
  • Phone 0232-570 8463  

Academic Titles

Lecturer

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2022 -

Research Assistant

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2013 - 2021

Publications

7.2 Published or accepted to be published in International journals covered by other indexes
OKMEYDAN CUDİ KAAN, ÖZKAN IŞIK Social Customer Journey Map: A Research on Communication Agencies Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online), (44), 19-36. ESCI (Emerging Sources Citation Index) 2023
OKMEYDAN CUDİ KAAN Marka Olarak Spor Kulüplerinin Sosyal Medya Kullanımı:Türk Spor Kulüpleri Üzerine Bir Araştırma The Journal of International Scientific Researches, 3(4), 98-110. Cross Ref, Scite, Mendeley, Inno Space 2018
OKMEYDAN CUDİ KAAN 24 Haziran 2018 Seçimlerinde Seçmenler Tarafından En Çok İlgi Gören Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme Journal of Social and Humanities Sciences Research, 5(30), 4324-4339. Index Copernicus 2018
7.3 Published in CPCI-S or CPCI-SSH indexed conference proceedings International
OKMEYDAN CUDİ KAAN DİJİTAL OYUN DAĞITIM PLATFORMLARINDA DENEYİM PAZARLAMASI: STEAM VE EPIC GAMES ÖRNEĞİ INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-IV 2020
OKMEYDAN CUDİ KAAN SALGIN DÖNEMİNDE COVID 19 VİRÜSÜNÜN İNTERNET SÖZLÜKLERİNDE NASIL ALIMLANDIĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ 3. ASYA PASİFİK ULUSLARARASI MODERN BİLİMLER KONGRESİ 2020
OKMEYDAN CUDİ KAAN SOSYAL MEDYADA PARASOSYAL ETKİLEŞİM: İNTERNET FENOMENLERİNİN YOUTUBE HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 2019
OKMEYDAN CUDİ KAAN SOSYAL MEDYADA METALAŞAN ÇOCUKLAR:KIDFLUENCER KAVRAMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 2019
OKMEYDAN CUDİ KAAN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ: MOBİL TEKNOLOJİ MARKASI ONE PLUS’IN SOSYAL MEDYA HESAPLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu 2019
ONAT FERAH,OKMEYDAN CUDİ KAAN Sosyal Medyanın Kanaat Önderleri, Sosyal CEOlar: Teknoloji Şirketleri CEOları Twitter PaylaşımlarıÜzerine bir Araştırma Business Organization Research Conference 2019
OKMEYDAN CUDİ KAAN 24 HAZİRAN 2018 SEÇİMLERİNDE SEÇMENLER TARAFINDAN EN ÇOK İLGİ GÖREN SİYASAL REKLAMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME Political Communication in Theory and Practice: Non-Western Approaches 2018
OKMEYDAN CUDİ KAAN Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Duyurumunda Ürün Yerleştirme: Türkiye’nin EnDeğerli 10 Markasının Kurumsal Web Siteleri Ve Resmi Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme Programı 2018
OKMEYDAN CUDİ KAAN LİSANSÜSTÜ HALKLA İLİŞKİLER TEZLERİNDE GÜNCEL KONULAR: 2018-2020 YILLARI ARASINDA YAYIMLANMIŞ TEZLERE YÖNELİK BİBLİYOMETRİK ANALİZ Taras Shevchenko 6th. International Congresson Social Sciences 2022
7.4 Books & Book Chapters International
OKMEYDAN CUDİ KAAN COVID COMMUNICATION III Chapter:THE INSTRUCTOR-STUDENT RELATIONSHIP THAT HAS UNDERGONE A TRANSFORMATION IN THE PANDEMIC PROCESS: A STUDY ON THE STUDENTS OF THE DEPARTMENT OF COMMUNICATION Page (27-54) Chapter SRA Academic Publishing 2022
OKMEYDAN CUDİ KAAN New Paradigms Within The Communication Sciences Chapter:Artifical Intelligence and Changing Public Relations Page (116-128) Chapter Cambridge Scholars Publishing 2021
OKMEYDAN CUDİ KAAN Handbook of Research on Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond Chapter:Orientalism in Turkish Political Election Campaigns Page (470-485) Chapter IGI Global 2021
7.5 Published or Accepted to be Published in National Journals
OKMEYDAN CUDİ KAAN Sosyal Medyanın En Aktif Markaları: Diyalojik İletişim Teorisi Bağlamında Facebook Üzerine Bir Araştırma Erciyes İletişim Dergisi, 7(2), 1077-1099. TR DİZİN 2020
AKINCI VURAL ZEKİYE BERİL,OKMEYDAN CUDİ KAAN Türkiye deki Moda Markalarının Sosyal Medya Üzerinden Hedef Kitleleri İle Kurdukları İletişim Ve Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, (25), 64-83. TR DİZİN 2016
ONAT FERAH,OKMEYDAN CUDİ KAAN Politik Halkla İlişkilerde Sosyal Medya Kullanımı 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri ve 10 Ağustos 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, (23), 80-95. TR DİZİN 2015
7.6 Published Conference Proceedings National
ONAT FERAH,OKMEYDAN CUDİ KAAN SİYASAL İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA ADAYLARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMI ve DEMOKRATİK KATILIM 30 MART 2014 YEREL SEÇİMLERİ ve 10 AĞUSTOS 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ (Sözlü Sunum) Yeni Medya Çalışmaları 2. Ulusal Kongresi 2015
7.7 Other Publications
Others
OKMEYDAN CUDİ KAAN Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları Kuram, Yöntem ve Yeni Yaklaşımlar 2023 Chapter:Pazarlama Stratejisi Olarak Lüks Tüketim, Gösterişçi Tüketim ve Züppe Etkisi Bağlamında Tüketici Davranışları Chapter Eğitim Yayınevi 2023
OKMEYDAN CUDİ KAAN TÜRKİYE’DE POPÜLER KÜLTÜR PARADİGMALARI Chapter:POSTMODERNİZM VE SİYASAL İLETİŞİME YANSIMALARI Chapter LiteraTürk 2023
OKMEYDAN CUDİ KAAN İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV Chapter:Aforizmalar Üzerinden Müşteri İlişkilerini Tartışmak Chapter Eğitim Yayınevi 2023
OKMEYDAN CUDİ KAAN Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü Chapter:Sosyal Medyada Siyasal Pazarlama Chapter Gazi Kitabevi 2021
OKMEYDAN CUDİ KAAN COVID-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü Chapter:COVID-19 Pandemi Sürecinde İnfodemiye Karşı Sosyal Medyada Sağlık İletişimi: Sağlık Kuruluşlarının Facebook Sayfaları Üzerine Bir İnceleme Chapter Eğitim Yayınevi 2021
OKMEYDAN CUDİ KAAN İletişimde Seçme Konular 1 Chapter:SOSYAL MEDYA VE DEMOKRATİK KATILIM: SOSYAL MEDYAYENİ BİR KAMUSAL ALAN (MI) DIR? Chapter İksad 2020
OKMEYDAN CUDİ KAAN KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM İletişim Odaklı Güncel Yaklaşımlar Chapter:ULUSLARARASI İŞLETMELERDE KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE LİDERLİK Chapter Eğitim Yayınevi 2019
OKMEYDAN CUDİ KAAN Kurumsal Başarıya Giden Yolda Kurum Kültürü Chapter:Kurum Kültürü ve Çalışan İlişkileri Chapter Nobel 2016

Projects

SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS UNSURU OLARAK HIDIRELLEZ YANSIMALARININ İNCELENMESİ VE TÜRK DÜNYASI İÇİN SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR MODEL ÖNERİSİ

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Paradigm Shifts within the Communication Realm

Diğer (Uluslararası)

Courses

Halkla İlişkilere Giriş (2023-2024)

Weekly Hour : 3

İşletme İletişimi (2023-2024)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler Yönetimi (2023-2024)

Weekly Hour : 4

Medya Planlama (2023-2024)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler ve Reklam Psikolojisi (2023-2024)

Weekly Hour : 3

İşletme İletişimi (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler Yönetimi (2022-2023)

Weekly Hour : 4

Halkla İlişkilerde Yazım Teknikleri (2022-2023)

Weekly Hour : 4

Halkla İlişkiler ve Reklam Psikolojisi (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Siyasal İletişim ve Propaganda (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Medya Planlama (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Kurumsal İletişim (2022-2023)

Weekly Hour : 3

İkna Edici İletişim (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkilerde Özel Konular (2022-2023)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler (2021-2022)

Weekly Hour : 3

İkna Edici İletişim (2021-2022)

Weekly Hour : 3

İletişim Becerileri (2021-2022)

Weekly Hour : 3

Siyasal İletişim ve Propaganda (2021-2022)

Weekly Hour : 3

Medya Planlama (2021-2022)

Weekly Hour : 3

Kurumsal İletişim (2021-2022)

Weekly Hour : 3

İkna Edici İletişim (2020-2021)

Weekly Hour : 3

Kurumsal İletişim (2020-2021)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler ve Reklam Psikolojisi (2020-2021)

Weekly Hour : 3

Halkla İlişkiler (2020-2021)

Weekly Hour : 3

Contact

Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol
Bornova / İZMİR