Yaşar Üniversitesi | Akademik Özgeçmiş

Yrd.Doç.Dr. Görkem Sarıyer

İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü

Kısa Özgeçmiş

Dr Görkem Sarıyer Ataman, İzmir Ekonomi Üniversitesi Yazılım Mühendisliği Bölümünden lisans, ve Uygulamalı İstatistik Bölümü’nden Yüksek Lisans derecelerini aldıktan sonra, Koç Üniversitesi Endüstri Mühendisliği ve Operasyon Yönetimi Bölümü’nden doktora derecesini aldı. Doktora tezi, kuyruk tipi servis sistemlerinde stratejik müşterilerin karar ve davranışlarının modellenmesi üzerineydi. Çalışma alanları servis/üretim sistemlerinde operasyon planlama ve karar verme stratejilerini içermektedir. Özellikle acil sağlık servis operasyonları üzerine çalışmalar yapmaktadır. Dr. Ataman, Eylül 2013 itibari ile Yaşar Üniversitesi İşletme Bölümünde öğretim elemanı olarak çalışmaktadır

  • Eposta gorkem.ataman@yasar.edu.tr  
  • Telefon 0232-570 8951  

Öğrenim Bilgisi

Doktora

ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ VE İŞLETME YÖNETİMİ (DR) / KOÇ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ VE İŞLETME YÖNETİMİ (DR)/
Tez Adı: Quality conscious strategic customers in queueing type service systems (2013)
Tez Danışmanı: AHMET FİKRİ KARAESMEN
2009 - 2013

Yüksek Lisans

/ İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/
Tez Adı: On the transient analysis of transfer lines (2009)
Tez Danışmanı: MEHMET CEMALİ DİNÇER
2007 - 2009

Lisans

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ / İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)/
2003 - 2007

Akademik Ünvanlar

YARDIMCI DOÇENT

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
2014

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
2013

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

KOÇ ÜNİVERSİTESİ / ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2009

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ /
2007

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yüksek Lisans Tezleri
BURCU CEREN İLGÜN Risk yönetiminin tedarik zinciri yönetimi performansına etkisi Yaşar Üniversitesi 2017
YASHAR ESKANDARI Data analysis of supply chain strategies in small companies: A case of a Canadian company Yaşar Üniversitesi 2017
Doktora Tezleri

Yayınlar

7.1 Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI-E & SSCI & AHCI)
ATAMAN GÖRKEM Sizing capacity levels in emergency medical services dispatch centers: Using the newsvendor approach American Journal of Emergency Medicine, (), 0-0. (SCI) 2017
sofuoğlu zeynep,ATAMAN GÖRKEM,Ataman Mustafa Gökalp Comparison of Parent and Child Reports on Child Maltreatment in Turkey Central European Journal of Public Health, 24(3), 217-222. (SSCI) 2016
Sofuoğlu Zeynep,ATAMAN GÖRKEM Child Abuse and Neglect Who Drop Out A study in Izmir Turkey Social Work in Public Health, 31(6), 589-598. (SSCI) 2016
ALACACIOĞLU AHMET,Ülger Eda,Umut Varol,Salman Tarık,Bayoğlu Vedat,Dirican Ahmet,Yıldız Yaşar,KÜÇÜKZEYBEK YÜKSEL,ATAMAN GÖRKEM,CAN HÜSEYİN,ALACACIOĞLU İNCİ,TARHAN MUSTAFA OKTAY Depression anxiety and sexual satisfaction in breast cancer patients and their partners Izmir Oncology Group Study Asian Pacific Journal of Cancer Prevention, 15(24), 10631-10636. (SCI-Expanded) 2014
7.2 Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ATAMAN GÖRKEM,Ataman M Gökalp,Sofuoğlu Turhan,Akay Serhat,Sofuoğlu Zeynep An analysis on Emergency Medical Services Demand: Time of Day, DAy of the Week, and Location in the City Turkish Journal of Emergency Medicine, (), 0-0. ESCI: Emerging Sources Citation Index 2017
ATAMAN GÖRKEM Does ambulance utilization differ between urban and rural regions: a study of 112 services in a populated city, Izmir Journal of Public Health, 25(4), 379-385. ESCI: Emerging Sources Citation Index 2017
ATAMAN GÖRKEM Effective Service Design in Strategic Customer Setting Journal of Computational and Theoretical Nanoscience, 12(12), 5109-5113. Scopus, Science Direct 2015
ATAMAN GÖRKEM,Gökalp Ataman Mustafa A review and emphasis on emergency healthcare systems of Turkey Global Journal of Medical Research, 15(1), 31-35. UDC, DDC, LLC 2015
ATAMAN GÖRKEM,BULUT ÇAĞRI What makes the service satisfactory Simulation based approach in data generation Journal of Social Sciences Research, (), 0-0. Scientific Indexing Service, citefactor, Academic Keys, Iseek 2014
ATAMAN GÖRKEM Effect of in queue waiting on decision making International Journal of Basic and Applied Sciences, 14(6), 13-18. Index Copernicus, Academic Journals Database, Open J-Gate 2014
7.3 Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında (Proceedings) Basılan Bildiriler
ATAMAN GÖRKEM,KARAESMEN AHMET FİKRİ,AKŞİN KARAESMEN OYA ZEYNEP Equilibrium analysis of a queue with service failures IWAP-International Workshop on Applied Probability 2014
ATAMAN GÖRKEM,KARAESMEN AHMET FİKRİ,AKŞİN KARAESMEN OYA ZEYNEP Strategic customers in queues considering quality issues EURO-INFORMS 26th European Conference on Operational Research 2013
ATAMAN GÖRKEM,KARAESMEN AHMET FİKRİ,AKŞİN KARAESMEN OYA ZEYNEP Combining forecasting and capacity sizing in a call center Bernoulli Society- 8th World Congress in Probability and Statistics 2012
ATAMAN GÖRKEM,KARAESMEN AHMET FİKRİ,AKŞİN KARAESMEN OYA ZEYNEP Quality conscious strategic customers in queues STOCMOD12-Euro Working Group on Stochastic Modelling 2012
AKŞİN KARAESMEN OYA ZEYNEP,KARAESMEN AHMET FİKRİ,ATAMAN GÖRKEM Quality concsious strategic customers in queues POMS2012-Production and Operations Management Society, 23rd annual POM Conference 2012
7.5 Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ATAMAN GÖRKEM Pricing in M M 1 queues when cost of waiting in queue differs from cost of waiting in service An International Journal of Optimization and Control: Theories & Applications, 7(1), 35-41. Tübitak-Ulakbim, Ebsco 2017
Ataman Mustafa Gökalp,ATAMAN GÖRKEM,Ünlüer Erol,vandernberk nergiz,karagöz arif The role of mean platelet volume in the development of transient ischemic attack Medical Journal of Aegean Clinics, 52(3), 101-107. Google Scholar 2014
7.7 Diğer Yayınlar
Diğerleri
ATAMAN GÖRKEM International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology Detay Yayıncılık 2017

8. Projeler

Service Systems with Strategic Customers Equilibrium Analysis and the Value of Information

TÜBİTAK PROJESİ

İzmir İli 112 Ambulans Çağrılarının Öngörülerek Ambulansların Yeniden Planlanması

ARAŞTIRMA PROJESİ

9. İdari Görevler

Dekan Yardımcısı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2016 -

Dekan Yardımcısı YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2015 -

Erasmus Koordinatörü YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

2014 -

10. Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler

İZOG

2014 -

11. Ödüller

2006-2007 Öğretim Yılı Bilgisayar Bilimleri Fakültesi Birincisi

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ / TÜRKİYE
2007

12. Son İki Yılda Verilen Lisans ve Lisansüstü Düzeydeki Dersler

Business Forecasting (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

Production and Operations Management (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

İleri Tedarik Zinciri Yönetimi (2016-2017)

Haftalık Saati : 3

İletişim

Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol
Bornova / İZMİR